Wednesday, October 9, 2013

{First week at Uni}

My first week at Uni is almost over, since I'm free tomorrow and only have one short class on friday morning. 

After longest summerbreak ever it was really hard to get up early in the morning and fully concentrate in classes. So to survive fresher's week it is a task easier said than done. 

I have many ideas to write about that are related to university, studying and in general for a life of a freshmen and I will share it very soon with you. 


Moja prva sedmica na fakultetu je skoro pa zavrsila, s obzirom da sutra nemam predavanja au petak ujutru vrlo kratko predavanje.

Nakon najduze ljetne pauze tesko je navici se na ranije ustajanje i potpunu koncentraciju na predavanjima. Tako da se prezivi prva brucoska sedmica je lakse reci nego uciniti. 

U glavi mi je milion i jedna ideja o cemu bi mogla pisati a da je vezano za univerzitet, ucenje i  zivot jednog brucosa, i podijelit cu ga sa vama uskoro. 

My week on instagram:









Instagram


3 comments:

Unknown said...

Ma preslatke slike,kako mi se svidja ona u haljinici :*

http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

Elefantest89 said...

it's great! congratulations! Do you wanna follow each other? let me know! I wait for you on my blog!

Milijana Mihajlovic said...

super su slicice-ah ti divni na fakultetu-uzivaj:-) meni je bilo toliko lepo da sam studirala 8 godina hahah (ovo nikako ne preporucujem, nikom, mislim da sam napravila veliku gresku, samo mi bilo smesno kad sam se odsetila tih dana i uh...ma uzivaj:-)
i pliz ubij ovu captcha-u:-)
pozdrav iz Moskve!!!

http://accordingm.blogspot.ru/

Post a Comment